Politikamız

100 yılı aşkın bilgi ve tecrübemizle ve müşteri odaklı vizyonumuzu izleyerek sürekli geliştirdiğimiz etkin kalite yönetimi politikalarımızı tüm süreçlerimizde uyguluyoruz.

VİZYON MİSYON VE KURULUŞ DEĞERLERİ

VİZYON

Dünya metropollerinde bilinen 1 numaralı Türk markası olmak.

MİSYON

Tasarım felsefemiz ile her yaşam alanını eşsiz kılmak.

 

KURULUŞ DEĞERLERİ

Kaliteli Ürün ve Tasarım

Türkiye'nin en kaliteli mobilya markasıyız ve tasarımda öncü, modayı belirleyen ve kişiye özel ürünler üretiyoruz.

Dünya Metropolleri

Metropollerin mobilya merkezlerinin kalbindeyiz.

Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerimiz için buradayız. Satış öncesi ve sonrası her durumda çözüm odaklı yaklaşırız.  

İnsan kaynakları

Güvenilir, güler yüzlü ve vizyon sahibi ekibimizle Lazzoni kültürünü hayata geçiriyoruz.

KALİTE POLİTİKASI

LAZZONİ MOBİLYA olarak;

Kişiye özel tasarımlarımızla,

Dünya standartlarında kaliteli ürün ve hizmetlerimizle,

Geçmişten geleceğe mobilya ustalığımız ile günümüz teknolojisini birleştirerek,

Lazzoni kültürünü ve kurucu değerlerini benimsemiş kalifiye çalışanlarımız ve koşulsuz müşteri memnuniyetini benimseyen kurumumuzla,

Uygulanabilir koşulları yerine getirmek ve kalite sistemimizde sürekli gelişim ile müşterilerimizin talep ettiği değeri sağlamak,

“Lovemark” olmayı benimsiyoruz.

BİLGİ GÜVENLİĞİ POLİTİKASI

LAZZONİ MOBİLYA olarak;

Kurumsal değerlerimize ve bilgi varlıklarımıza yönelik risk ve tehditleri yönetmek ve ortadan kaldırmak için;

Bilgi Güvenliği ile ilgili tüm kanun, mevzuat ve sözleşmelere uyarız.

Bilgi varlıklarımıza ve değerlerimize yönelik olası tüm tehditleri organize bir şekilde yönetiriz.

Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemimiz (BGYS) ISO 27001:2013 standardına uygundur ve sistemin sürekli iyileştirilmesini sağlayacağız.

Çalışanlarımıza Bilgi Güvenliği Farkındalığı konusunda düzenli ve güncel eğitimler veriyoruz.

Tüm hissedarlarımız, ISO 27001:2013'e uygun olarak oluşturulmuş Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kurallarına uyarlar.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKASI

LAZZONİ MOBİLYA olarak temin ederiz ki;

Müşterilerimize şikayet, beklenti, öneri ve memnuniyetlerini iletebilecekleri iletişim seçenekleri sunuyoruz.

Müşterilerimizden gelen tüm geri bildirimlere açığız ve bu sorunları müşteri odaklı bir yaklaşımla ve erişilebilirlik, gizlilik, şeffaflık ve güvenilirlik ilkeleriyle nesnel olarak çözerken bu bilgileri etkin bir şekilde tutacağız.

Profesyonel kadromuz ve bakış açımızla tüm süreçlerimizde sürekli gelişim ve iyileştirme felsefesini harekete geçiriyoruz.

Standartlara, yasal mevzuatlara ve müşteri taleplerine uygun çözümler üretiyoruz.  

Müşterilerimize sunduğumuz ürün ve hizmetlerimiz için güçlü, doğru, doğrudan ve süreklilik sağlayan müşteri-kurum ilişkisi kurarız.